25 November 2011

:: Kenapa Anda Perlu Ikuti Program Ini ::


Kenapa anda perlu ikuti program ini :

1. Keutamaan kepada 10 Mahasiswa yang datang awal akan menerima cenderamata istimewa daripada pihak penganjur.

2. Jika kita ikuti program ini di luar, kita perlu bayar sebanyak RM1500/orang. Tapi kita hanya bayar RM3 sahaja. Beerti kita hanya bayar 0.2% daripada jumlah sebenar.

3. Jumlah yuran adalah sangat berbaloi. RM3 untuk 3 perkara iaitu Ilmu Psikologi, Makanan dan Sijil. Jimat untuk makan malam yang kebiasaanya rata-rata dalam RM4-5.

4. Ilmu Psikologi ini kita tak akan dapat dalam pembelajaran di kelas. Dan Ilmu ini boleh kita praktikan dalam kehidupan seharian kita.

5. Pengisian adalah sesi teori dan terdapat sesi praktikal secara INDIVIDU sehingga berjaya.

6. Kordinator program merupakan seorang yang berpengalaman luas dan pernah membuat seseorang manusia itu berdiri di atas telur tanpa pecah, berjalan di atas kaca tanpa luka, berjalan di atas bara tanpa melecur dan membuatkan manusia itu terapung!

7. Kordinator program merupakan salah seorang daripada 3 Pakar Pukau yang diiktiraf di Malaysia ini.

8. Koordinator program telah mendapat pengiktirafan : Certified Practitioner Neuro Linguistic Programming (NLP), Certified Practitioner Hypnotherapist, Ceritified Practitioner LTAB Communication.

9.Peluang ini jarang muncul dalam kehidupan manusia biasa. Kita tak akan sempat hadir ke program seperti ini bila bekerja kelak.

Saya dapat janjikan, anda akan merasai kehangatan pukauannya yang memukau. Adalah sangat rugi bagi mana-mana mahasiswa yang tidak turut serta dalam program ini. Ajak kawan ramai-ramai kita meriahkan dewan dengan kehadiran kita. Saya percaya kenangan ini anda akan kenang sepanjang hidup anda.

No comments:

-Paparan Terhangat-

Para Pujangga