02 August 2011

:: Wajah Baru ::


Di dunia ini pantai mana yang tidak berombak, langit mana yang tidak pernah berubah bentuk awannya, sungguh semua adalah ketentuan Allah. Bukanlah hendak berbicara tentang alam tetapi tentang isi hati blog ini. Akhirnya kerana hati yang gundah gulana selama ini menyebabkan wajah blog ini sekali lagi berubah.


Mencari suatu ketenangan, seperti tenangnya melihat kebiruan air laut dan luas terbentangnya sebiru warna langit. Di bawahnya pula hijau bak rimbunan daun-daun di hutan belantara yang redup mata memandang tatkala melihatnya. Begitulah apa yang ingin di capai apabila melihat blog ini.

Diharapkan ketenangan yang dirasai dapat dikongsikan bersama dengan para pembaca sekalian. Aplikasi yang saya rasakan menarik juga telah saya tambahkan selain menjadi aksesori blog ini. Diharapkan para pembaca menyukai wajah baru blog ini selain informasi atau isi hati blog ini ditulis.

Petikan-petikan daripada kitab suci Al-quran juga dimuatkan bagi meningkatkan lagi motivasi diri dan pembakar semangat untuk lebih mempertingkatkan amalan kita. Selain waktu solat dan jam waktu disertakan bagi memperingatkan kita kepada pentingnya masa dan perkara-perkara wajib yang perlu kita laksanakan.

Apalah kiranya jika para pembaca dapat meninggalkan sebarang komentar di ruangan komen atau di bicara kata bagi mempertingkatkan kualiti blog ini mahupun dari segi penulisan. Saya juga mengucapkan terima kasih kepada semua yang sentiasa mengikuti perkembangan blog saya ini dan telah saya tetapkan merekalah para pujangga saya.

Akhir kata, semoga dengan perubahan wajah blog ini, akan berlakulah satu perubahan yang positif dalam diri kita dan diharapkan blog ini dapat membantu anda dari segi informasi atau lain-lain lagi. Dengan itu sekian terima kasih dari saya untuk anda semua.

[ Si sepat ]

No comments:

-Paparan Terhangat-

Para Pujangga